یکی از موثر ترین راه ها برای حفاظت از وب سایت در وردپرس ، استفاده از افزونه های امنیتی می باشد. امروزه افزونه های امنیتی زیادی وجود دارند که انتخاب را برای کاربران سخت کرده است. در این بخش قصد داریم تا به هفت مورد از محبوب ترین و کارآمد ترین افزونه های امنیتی در وردپرس بپردازیم. شما می توانید با توجه به نیاز خود بعد از پیدا کردن شناخت نسبت به این افزونه ها ، از هرکدام برای محافظت از سایت خود استفاده کنید.

چرا باید از افزونه امنیتی استفاده کنیم؟

پس از ساخت وب سایت ، یکی از مهم ترین قدم ها ، انجام اقدامات امنیتی برای حفاظت از وب سایت می باشد. امروزه با گسترش وب سایت ها ، سوء استفاده از آن ها نیز به مراتب بیشتر شده است. از این رو لازم است تا برای جلوگیری از حملات احتمالی هکر ها ، که به مقاصد مختلفی نظیر سوء استفاده از اطلاعات کاربران ، ایجاد اختلال در عملکرد سایت و یا از بین بردن سایت انجام می شود ، اقدامات امنیتی انجام شود.

افزونه های امنیتی وردپرس یکی از موثر ترین و کار آمد ترین روش ها برای جلوگیری از این گونه مشکلات می باشد. هرچند نمی توان گفت که این افزونه ها قادرند تا تمام امنیت سایت شما را بر قرار کنند. شما نیاز دارید تا علاوه بر استفاده از افزونه های امنیتی سایر اقدامات لازم را جهت حفظ امنیت سایت خود انجام دهید.

در ادامه به معرفی هفت مورد از کار آمد ترین و محبوب ترین افزونه های امنیتی می پردازیم. پس از مطالعه این موارد می توانید بهترین و مناسب ترین افزونه ها را برای استفاده در سایت خود انتخاب کنید.

1.Wordfence Security

اولین افزونه امنیتی محبوب وردپرس Wordfence Security می باشد. این افزونه یکی از جامع ترین و بهترین افزونه های امنیتی در وردپرس می باشد. از قابلیت های Wordfence می توان به اسکن اتوماتیک و دستی سایت جهت شناسایی خطرات احتمالی ، ورود و شناسایی دو مرحله ای ، firewall ، اسکن بد افزار ها ، تم و افزونه ها اشاره کرد.

این افزونه دارای دو نسخه رایگان و غیر رایگان می باشد. نسخه رایگان افزونه Wordfence قابلیت های بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد اما می توانید برای کارایی بیشتر نسخه پولی آن را نیز تهیه کنید.

2.MalCare Security

MalCare Security نیز یکی دیگر از افزونه های امنیتی وردپرس می باشد. از مهم ترین قابلیت های MalCare می توان به امکان اسکن از راه دور بد افزار ها و پاک کردن آن ها تنها با استفاده از یک کلیک اشاره کرد. همچنین این افزونه امکانات دیگری نظیر فایروال قدرتمند و دسترسی به توسعه دهنگان را نیز در اختیار کاربران قرار می دهد. این افزونه نیز دارای دو نسخه رایگان و پولی می باشد.

3.iThemes Security

iThemes Security را می توان در دسته قابل اعتماد ترین افزونه های امنیتی وردپرس قرار داد. از امکانات این افزونه می توان به قابلیت تشخیص ارور 404 ، پیشگیری از حمله هکر ها ، اسکن بد افزار ها و ورود دو مرحله ای کاربران اشاره کرد. این افزونه در دو نسخه رایگان و پولی ارائه می شود.

4.All-In-One WP Security

یکی از بهترین گزینه ها در افزونه های امنیتی وردپرس All-In-One WP Security می باشد. چرا که این افزونه تمامی امکانات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد. از ویژگی های آن نیز می توان به تایید دو مرحله ای ، فایروال قدرتمند ، محافظت از فایل ها و بکاپ گیری ، اسکن بد افزار ها ، جلوگیری از اسپم و غیره اشاره کرد.

5.Security Ninja

در صورتی که نیاز دارید تست های بیشتری را برای امنیت سایت خود انجام دهید. پیشنهاد می شود از افزونه Security Ninja استفاده کنید. چرا که این افزونه وردپرس قادر است 50 تست امنیتی را بر روی وب سایت شما انجام دهد و تمامی مشکلات و ضعف های امنیتی را نشان دهد. البته در نسخه رایگان امکان مشاهده راهکار ها برای رفع این نواقص وجود ندارد. در نسخه پولی علاوه بر ارائه راهکار های متنوع و توضیحات مفصل ، قابلیت های دیگری نظیر تشخیص پسورد های ضعیف کاربران ، اسکن بد افزار ها ، فایروال در اختیار کاربران قرار دارد.

6.Sucuri Security

یکی دیگر از افزونه های امنیتی محبوب وردپرس Sucuri Security می باشد که در دو نسخه پولی و رایگان ارائه می شود. از قابلیت های این افزونه می توان به اسکن بد افزار ها و ویروس ها ، فایروال قدرتمند ، مانیتورینگ فایل ها و اعلام هشدار ها حفاظتی اشاره کرد.

7.WPScan Security

افزونه WPScan Security از دیتابیس های امنیتی خود وردپرس استفاده می کند. این دیتابیس ها همواره توسط متخصصان و کاربران آن در حال بروز رسانی است. به همین دلیل می تواند گزینه بسیار مناسبی برای استفاده جهت امنیت وب سایت ورد پرسی باشد.

این افزونه امنیت وب سایت شما را از با اسکن 21000 پارامتر امنیتی در بخش های مختلف نظیر تم ها ، نرم افزار ها و افزونه ها در وردپرس تامین می کند. شما می توانید این اسکن ها را برنامه ریزی کنید تا در زمان های مختلف انجام شوند و نتیجه و هشدار های لازم را از طریق ایمیل دریافت کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *