شرایط و قوانین سرویس دهی آسمان سرور
تمامی کاربران و نمایندگان موظف به رعایت شرایط و قوانین وضع شده توسط آسمان سرور می باشند و در صورت عدم رعایت این شروط و قوانین سرویس مشترک توسط شرکت قطع شده و هزینه ای برگشت داده نخواهد شد. قطع شدن سرویس ممکن است مربوط به سرویس اصلی مشترک یا یکی از مشتریان مشترک باشد. در این متن از آسمان سرور با عنوان “سرویس دهنده” نام برده خواهد شد و مشتری یا کاربر آسمان سرور “مشترک” نامیده خواهند شد. آسمان سرور نیز متعهد می گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات تحت وب را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به فرمی که کاربر ارسال می کند، به وی ارائه نماید.
این توافقنامه محتوی مطالب و ارجاعیات سیاستهای فعلی وب سایت آسمان سرور بوده و برای هر یک از محصولات و خدمات قابل این وب سایت اعمال می شود.
این توافقنامه توسط و ما بین مدیر و یا میران که در این توافقنامه “آسمان سرور” نامیده می شود از یک طرف و شما (وکیل، نماینده، وارث و جانشین شما نیز در این قرارداد مشترک خطاب می شود) که در این توافقنامه “مشترک” نامیده می شوید از طرف دیگر، تنظیم شده و از لحظه تائید که بعنوان امضای الکترونیکی شما تلقی میگردد معتبر و قابل اجراست.
این توافقنامه شرایط و مقررات استفاده از خدمات و محصولات آسمان سرور را تعیین نموده و تعهدات آسمان سرور به مشترک و بالعکس تعهدات مشترک به آسمان سرور را در رابطه با خدمات و محصولات مورد استفاده توسط مشترک تشریح می کند.
این توافقنامه مانند دیگر سیاستهای آسمان سرور، به همراه تمامی تغییرات ضمیمه آن، تشکیل دهنده توافقنامهای کامل و اختصاصی بین مشترک و آسمان سرور میباشد که در رابطه با چگونگی نحوه استفاده از خدمات و محصولات آسمان سرور میباشد و همچنین تکمیل کننده تمامی پیشنهادات و توافقات و ارتباطات قبلی میباشد.
تمامی سیاستنامهها و توافقنامههای مربوط به خدمات و محصولات آسمان سرور به صورت بخشهای جداگانه در این توافقنامه آمده است که شامل سیاستنامههای مورد بحث (UDRP) نیز میباشد. با تهیه محصولات و خدمات آسمان سرور، مشترک موافقت مینماید که تمامی شرایط و توافقنامههای پیوست را که بخشی از این توافقنامه هستند درک و موافقت نموده که به آن عمل نماید.
علاوه بر تمامی نقل و انتقالات مالی انجام شده توسط مشترک، مشترک با شرایط این توافقنامه در مورد نقل و انتقالات مالی که توسط هر شخصی که بعنوان جانشین مشترک یا هر شخصی که از اشتراک ایجاد شده توسط مشترک در آسمان سرور استفاده میکند انجام میشود نیز، موافقت میکند. حتی درصورتیکه نقل و انتقال به جانشینی از مشترک انجام نشده باشد.
قوانین کلی مطرح شده در بند “الف” در مورد تمامی مشترکین آسمان سرور اعمال میشود.
الف) قوانین کلی خدمات و محصولات
1) توافقنامه و تغییرات
مشترک متعهد میشود که با تغییراتی که ممکن است آسمان سرور هر از چندگاهی در این توافقنامه ایجاد کند موافقت نموده و محدودیتهایی را که پس از اعمال این تغییرات ایجاد میشود رعایت نماید. چنانچه خدمات و یا محصولات آسمان سرور را تهیه نماید، این توافقنامه باید به طور کامل و تا زمانی که از خدمات و محصولات استفاده میکند و از مزایای آن بهره میبرد، اجرا شود. چنانچه مشترک در استفاده از محصولات و خدمات آسمان سرور انصراف دهد، هیچ وجهی از سوی آسمان سرور مسترد نمیگردد.
۲) اطلاعات صحیح
مشترک موافقت مینماید که با به روز نمودن اطلاعات خود (درصورت لزوم) هنگام استفاده از خدمات و محصولات آسمان سرور اطلاعات صحیح در اختیار آسمان سرور قرار دهد و آسمان سرور برای برقراری هرگونه ارتباط با مشترک از اطلاعات ارائه شده توسط مشترک استفاده نماید چنانچه اطلاعاتی که ارائه میدهد نادرست، مبهم یا ناقص باشد ویا آسمان سرور شبهه مستدلی در مورد نادرست بودن، مبهم بودن، ناقص بودن و یا دقیق نبودن اطلاعات شما داشته باشد آسمان سرور به صلاحدید خود مجاز خواهد بود خدمات مشترک را قطع نماید.
۳) حفظ اطلاعات محرمانه
شما میتوانید در این قسمت رویه حفظ اطلاعات محرمانه در آسمان سرور را مطالعه فرمائید که در مورد تمامی محصولات و خدمات آسمان سرور اعمال میشود. این رویه در برگیرنده حقوق مشترک و مسئولیت آسمان سرور در رابطه با حفظ اطلاعات شخصی مشترک است. آسمان سرور از اطلاعات مشترک بر خلاف و غیر از اهداف و محدودیتهای ذکر شده در رویه حفظ اطلاعات محرمانه، استفاده نخواهد کرد.
۴) امنیت حساب
مشترک متعهد میگردد که محرمانه بودن کلمه عبور و اطلاعات حساب خود را حفظ نماید. مسئولیت تمامی عملیاتی که بهوسیله حساب مشترک انجام گیرد به عهده خود مشترک است. چنانچه استفاده غیرمجاز و یا ناقض امنیت صورت بگیرد باید سریعا به آسمان سرور اطلاع داده شود. بدیهی است آسمان سرور هیچگونه مسئولیتی در قبال هرگونه ضرر و زیان که بر اثر استفاده فرد دیگری از کلمه عبور و یا حساب مشترک با و یا بدون اطلاع مشترک انجام شده را، نمیپذیرد.
مشترک همچنین موافقت مینماید که مسئولیت خسارتهای وارده احتمالی به آسمان سرور یا دیگر مشترکین که در اثر استفاده افراد متفرقه از حساب یا کلمه عبور مشترک بوده به عهده خود مشترک میباشد. مشترک میبایست به دلایل امنیتی، اطلاعات دسترسی به حساب خود را در جای امن نگهداری نموده و در مورد عدم دسترسی دیگران به اطلاعات حساب، نام کاربری و کلمه عبور خود احتیاط نماید. بدیهی است مسئولیت تمامی عملیاتی که از طریق حساب مشترک انجام میگیرد، چه بهوسیله خود مشترک و چه بهوسیله جانشین و نماینده وی و یا افراد متفرقه و یا به هر طریق دیگر، به عهده مشترک میباشد. آسمان سرور از پذیرفتن مسئولیت هرگونه فعالیت انجام شده در حساب مشترک، با و یا بدون اجازه مشترک، خودداری میکند.
۵) عدم استفاده غیر قانونی و خلاف شرع
مشترک موافقت مینماید که هیچگونه استفاده خلاف قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران و همچنین قوانین جاری بین الملل انجام ندهد.
چنانچه آسمان سرور به علت استفاده غیرقانونی مشترک از خدمات و محصولات و یا به دلیل ارسال هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی و یا به دستور مراجع ذی صلاح اطلاعات مشترک را حذف و اقدامات اصلاحی انجام دهد، هیچگونه وجهی قابل استرداد به مشترک نخواهد بود.
آسمان سرور حق آشکار ساختن هرگونه اطلاعات را برای اجرای قوانین، مقررات و بطور کلی روال قانونی و درخواست دستگاههای قضایی و دولتی، ضروری میداند و همچنین حق ویرایش، رد، ارسال یا حذف هرگونه موارد یا اطلاعات را به صورت کلی یا جزئی به صلاحدید آسمان سرور در هر زمان برای خود محفوظ میدارد.
چنانچه خدمات یا محصولاتی توسط مشترک تهیه شده باشد، آسمان سرور اجباری برای نظارت بر استفاده مشترک از خدمات و محصولات را ندارد.
آسمان سرور این حق را برای خود محفوظ میدارد که استفاده از خدمات و محصولات را بررسی نموده و به اختیار خود آنرا لغو نماید.
آسمان سرور مجاز است دسترسی مشترک به خدمات و محصولات را در هر زمان و به هر دلیل بدون اطلاع قبلی قطع و یا مسدود نماید.
چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات منجر به اقدام و یا تهدید قانونی علیه آسمان سرور، مدیر و یا یکی از مدیران، آسمان سرور مجاز خواهد بود بدون در نظر گرفتن نتیجه این اقدامات، به ادامه سرویس دهی به مشترک خود خاتمه دهد.
چنانچه استفاده مشترک از محصولات و خدمات حاوی هرزنامه (spam) و یا موارد غیر اخلاقی باشد، آسمان سرور مجاز به لغو سرویس مشترک خواهد بود. اعمال غیراخلاقی عبارتند از اعمالی که جهت افترا زدن، آسیب زدن، سوء استفاده، تهدید، بدگویی و آزار اشخاص ثالث طراحی شده اند، اعمالی که مغایر با قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران و بین الملل میباشند، اعمالیکه جهت تشویق دیگران به رفتارهای غیرقانونی از قبیل و نه محدود به جنایت، استفاده غیراخلاقی از تصاویر کودکان و … طراحی شدهاند. اعمالی که حریم شخص ثالث و یا یک نژاد یا ادیان و مقدسات را مورد تعارض قرار میدهند.
فعالیتهایی که جهت جعل هویت شخص ثالث، وارد شدن به رایانه و یا شبکه دیگران به طور غیرمجاز (هک کردن)، انتشار ویروسهای اینترنتی و اعمال تخریب دیگران طراحی شدهاند و یا فعالیتهایی که به هرصورت منجر به آزار کودکان گردد. بدیهی است اعمال غیراخلاقی تنها به موارد فوق محدود نمیگردد.
۶) عدم ارسال هرزنامه (spam)، تسویه خسارت
آسمان سرور به محض مشاهده ارسال هرزنامه (spam) از یک حساب و یا تشخیص مرتبط بودن آن حساب با ارسال هرزنامه (ها) و یا نامههای ناخواسته (Bulk Mail) آن حساب را مسدود خواهد کرد و علاوه بر این، مشترک متعهد به پرداخت کل مبلغ خسارت تعیین شده پس از برآورد خسارات وارد شده به آسمان سرور میباشد. مشترک تائید میکند که مفاد سیاستنامه عدم ارسال هرزنامه آسمان سرور را مطالعه و درک نموده و رعایت کردن آنها را پذیرفته است. این شرایط برای استفاده از تمامی خدمات و محصولات قابل اجراست.
۷) مالکیت معنوی
کلیه حقوق و منافع محصولات و خدمات مربوط به مالکیت معنوی آسمان سرور متعلق به مدیر و یا مدیران آسمان سرور است. مشترک موافقت میکند که هیچ سود یا امتیازی در این مالکیت معنوی به وی منتقل نمیشود و متعهد میشود که هیچ گونه ادعا و درخواستی درباره سود خدمات و محصولات نخواهد کرد.
مشترک درک و موافقت میکند که کلیه محتویات و موارد موجود در این موافقتنامه، سایر رویهها و وبسایت آسمان سرور مانند سایر حقوق و قوانین مالکیت تحت حفاظت قوانین مختلف حق نشر، حق امتیاز و علامت تجاری در جمهوری اسلامی ایران میباشد و آسمان سرور صادر کننده امتیاز آن، صریحاً تمامی حقوق مربوط به چنین مواردی را برای خود محفوظ میدارد، همچنین مشترک درک و موافقت نموده است که از هرگونه استفاده از بندهای شرح داده شده در بالا به هر نحو بدون داشتن اجازه صریح کتبی از آسمان سرور یا صادرکننده امتیاز آن منع شده است. هیچ گونه امتیاز یا حقی تحت هرگونه حق نشر، امتیاز، علامت تجاری، علامت خدماتی یا حق مالکیت یا پروانه دیگر بهوسیله این توافق نامه به مشترک واگذار نشده است.
۸) هزینه و پرداخت
کلیه هزینهها بلافاصله در هنگام ارائه خدمات و محصولات پرداخت میشوند و غیر قابل بازگشت میباشند مگر اینکه به نوعی صریحا ذکر شده باشد، حتی اگر خدمات مشترک قبل از مدت زمان تعیین شده به حال تعلیق درآید، قطع ویا واگذار گردد.
آسمان سرور صریحا این حق را برای خود محفوظ میدارد که قیمت گذاری را بهوسیله پست الکترونیک ویا بر روی وبسایت رسمی خود (آسمان سرور) اطلاع دهد. پرداخت توسط مشترک با ارائه کارتهای اعتباری تعیین شده، واریز به حساب بانکی، چکهای حقیقی و حقوقی و روشهای دیگری که رسماً اعلام شده است با استفاده از سیستم پیش پرداخت آسمان سرور قابل انجام است. مشترک میتواند از طریق روشهای پرداخت تعیین شده، حساب پیش پرداخت خود را شارژ نماید.
چنانچه به هر دلیل آسمان سرور موفق به دریافت بدهی مشترک، از طریق روشهای پرداخت تعیین شده بابت خدمات و محصولات نشود، مشترک موافقت مینماید که آسمان سرور مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. چنانچه پرداختهای مشترک توسط کارت اعتباری انجام گیرد و اگر به هر دلیل آسمان سرور نتواند کل مبلغ بدهی مشترک بابت محصولات و خدمات را از کارت اعتباری وی دریافت نماید مشترک موافقت مینماید که آسمان سرور مشترک را برای تسویه بدهی تحت پیگرد قانونی قرار دهد.
بهمنظور تسویه بدهی، آسمان سرور خود را مجاز میداند تا بلافاصله سرویس مشترک را که بهوسیله مشترک یا از طریق وی تهیه ویا تمدید شدهاند بدون هیچگونه اطلاع قبلی لغو و یا مسدود نماید. مشترک توافق میکند که در مورد تمدید خدمات دریافتی خود به طور کامل مسئول بوده و چنانچه آسمان سرور موفق به دریافت هزینه سرویس مشترک از طریق روش پرداخت انتخابی وی نشود، آسمان سرور هیچ مسئولیتی در قبال مشترک ویا شخص ثالث نخواهد داشت.
۹) ضمانت های ویژه
مشترک توافق مینماید که آسمان سرور هیچگونه ضمانت خاصی در ارتباط با سیستم پرداخت ندارد. آسمان سرور صریحا این حق را برای خود قائل است که به روش جدید خود خدمات و محصولات را در صورت صلاحدید لغو نموده و یا انتقال دهد این امر جهت حفظ پایداری روال حقوقی، مدنی یا جنایی برای آسمان سرور ،مدیر ویا مدیران و کارمندان آن میباشد.
۱۰) ضامن تعهدات
مشترک یا هر شخص دیگر که به نمایندگی از مشترک این توافقنامه رابا عمل تایید، به صورت الکترونیکی امضا مینماید، بدین وسیله اعلام میکند و متعهد میشود که حقوق، اختیارات و اعتبار لازم برای اجرای مفاد این توافقنامه را دارا میباشد و هیچ یک از حقوق و مزایای این توافقنامه را به شخص دیگر انتقال نخواهد داد. همچنین متعهد میشود که ۱۸ سال یا بیشتر سن دارد و یا وکیل قانونی وی این شرایط را دارد و به جانشینی وی این قرارداد را امضاء خواهد کرد و تضمین مینماید که تمام کارهایی را که انجام میدهد با علم بر اینکه به منافع قانونی دیگران آسیب نمیزند و با منافع آنها در تضاد نیست، انجام میدهد.
۱۱) رفع مسئولیت
آسمان سرور تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیر مستقیم و اتفاقی (از قبیل از دست رفتن اطلاعات و …) مسئول نمیباشد، حتی اگر این ادعا بر اساس قرارداد، نقض گارانتی (صریح یا ضمنی)، نقض توافقنامه و رویههای جانبی آن، بوده و یا عدم توانایی مشترک در استفاده از محصولات و یا خدمات آسمان سرور ویا به هر علتی از دست رفتن سرویس ویا سرویسهای خریداری شده باشد.
انتهای بند ۱۲ برخی از حوزههای قضایی اجازه رد ضمانت ضمنی را نمیدهند، در این موارد مورد شرح داده شده در بالا در مورد شما قابل اجرا نمیباشد.
بند ۲۱ ابقاء بندهای ۱، ۷، ۱۰، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵، ۱۶، ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ در توافقنامه، در صورت لغو شدن یا خاتمه یافتن توافقنامه به قوت خود باقی میماند.
۱۲) عدم وجود ضمانت
آسمان سرور هرگونه ضمانت صریح یا ضمنی در فروش و غیره را نقض میکند. محصولات و خدمات درست مطابق با آنچه هستند ارائه میشوند. آسمان سرور هیچگونه ضمانتی مبنی بر اینکه محصولات و خدمات احتیاجات مشترک را برآورده میکنند، سرویسها قطع نمیشوند، بدون خطا هستند و یا معایب برطرف خواهند شد، ارئه نمیدهد. آسمان سرور هیچگونه ضمانتی در مورد صحت و دقت عملکرد محصولات و خدمات و نتایج استفاده از آنها ارائه نمیدهد.
۱۳) پرداخت غرامت
مشترک توافق میکند که از آسمان سرور، نمایندگان، کارمندان، مدیران، و وابستگان آن در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب و یا هزینه شامل حق الوکاله که ناشی از ادعا، عملکرد، تقاضای شخص ثالث در ارتباط با مشترک (شامل نمایندگان مشترک و یا هر فرد دیگر که از اشتراک، محصولات یا خدمات مشترک با و یا بدون اجازه مشترک استفاده نماید و یا استفاده از خدمات و محصولاتی که مشترک از آسمان سرور خریداری نموده است) ویا نقض مفاد توافقنامههای موجود در این توافقنامه باشد، محافظت کرده و غرامات اجتماعی را پرداخت نماید.
علاوه بر این مشترک موافقت مینماید که از آسمان سرور در مقابل هرگونه ضرر، مسئولیت، آسیب یا هزینه شامل حق الوکاله که ناشی از نقض ضمانت های ذکر شده در این توافقنامه و هرگونه عملکرد خلاف از جانب مشترک، هر ادعایی مبنی بر اشتراک شما به کپیرایت، علامت تجاری وحق مالکیت معنوی شخص دیگر محافظت کرده و غرامات احتمالی را بپردازد. این غرامات علاوه بر غرامتهایی است که مشترک از طرف خود پرداخت مینماید. چنانچه شکایتی علیه آسمان سرور در حال اجرا یا ارسال باشد آسمان سرور باید در این مورد مطلع گردد. قصور از جانب مشترک در مورد ارسال این تعهدنامه به منزله نقض موارد این توافقنامه خواهد بود. آسمان سرور مجاز خواهد بود در مقابل چنین ادعاهایی به روش جدید خود از خود دفاع نماید.
مشترک متعهد میشود که در صورت بروز چنین ادعاهایی بلافاصله آسمان سرور را جهت کنترل امور در جریان قرار داده و در تمام مراحل به طور کامل با آسمان سرور همکاری نماید و همچنین توافق مینماید چنانچه آسمان سرور متوجه اقامه مشکلات نهاد دولتی، اداری یا قضایی در رابطه با اشتراک مشترک در آسمان سرور گردد، علاوه بر تغییر کنترل اشتراک مشترک هرگونه اقدام دیگری را که جهت رعایت قوانین دولتی، اداری یا قضایی لازم بداند تا زمان خاتمه اجرا، انجام دهد.
۱۴) قوانین حاکم، محل دادرسی، عدم اجازه شکایت
مشترک موافقت مینماید که محل دادرسی پروندههای مربوط به خدمات و محصولات ارائه شده توسط آسمان سرور، در دادگاه تهران و یا کمیته مبارزه با جرائم رایانهای واقع در تهران باشد. مشترک مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه روشن شدهاند شکایتی به دادگاه ارائه دهد.
۱۵) ابلاغهای قانونی
کلیه ابلاغها و اعلانات آسمان سرور (بهجز موارد نقض توافقنامه) در وبسایت اعلام خواهند شد. اخطارهای مربوط به نقض قرارداد به پست الکترونیک و یا آدرس پستی مشترک ارسال میشوند. در هرصورت تاریخ دریافت ابلاغ ۵ روز پس از ارسال آن در نظر گرفته میشود. اعلانات و ابلاغهای مشترک به آسمان سرور میبایست به پست الکترونیک موجود در سایت آسمان سرور ارسال گردد.
۱۶) عناوین
عناوین موجود در این توافقنامه جنبه تفسیری دارند و چنانچه تضادی بین عناوین و مفاد توافقنامه وجود داشته باشد، مفاد قرارداد میبایست مرجع عملکرد قرار گیرند.
۱۷) توافقنامه کامل
توافقنامه حاضر شامل رویهها و توافقنامههایی که در این قسمت اشاره شده (مانند رویه حل اختلافات) به عنوان قرارداد کامل و تنها قرارداد بین مشترک و آسمان سرور برای محصولات و خدمات ذکر شده تلقی میگردد.
۱۸) تفکیک پذیری
بخشهای این قراداد تفکیک پذیر میباشند. در صورتی که بخشی از این قرارداد نامعتبر یا غیر اجرایی باشد آن بخش با استناد به قانون و به نزدیکترین شکل به متن اصلی، تفسیر میگردد و سایر قسمتها و شرایط توافقنامه به طور کامل لازم الاجرا هستند.
۱۹) سلب اختیار
عدم اجرای بخشی از شرایط این توافقنامه و توافقنامههای ضمیمه آن توسط آسمان سرور در مقابل مشترک یا دیگران به منزله سلب حق اجرای این توافقنامه از آسمان سرور نمیباشد.
۲۰) وضعیت اضطراری
آسمان سرور همه تلاش خود را برای پایدار نگهداشتن خدمات و محصولات انجام میدهد با این همه مشکلات تفکیکی خاص و سایر عوامل خارج از کنترل آسمان سرور، هر از چندگاهی ممکن است منجر به وقفه در سرویسدهی آسمان سرور گردند. مشترک موافقت مینماید آسمان سرور را برای نتایج این وقفهها مسئول نداند.
۲۱) عدم بهره مندی شخص ثالث
هیچ قسمتی از این قرارداد صریحا ویا ضمنی به مفهوم اعطای حقوق، مزایا ویا تعهدی به شخص ثالث نمیباشد، مگر مواردی که در این توافقنامه ذکر شدهاند.
- متقاضی متعهد میگردد در طول مدت استفاده از خدماتی که آسمان سرور بر طبق فرم سفارش در اختیار وی قرار میدهد، به هنگام تبادل فایلها و کلا هرگونه اطلاعات به فضای تخصیص داده شده جهت سایت خود، رعایت کامل شئونات اخلاقی، قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین المللی را بنماید.
- مشتری میپذیرد که مسئولیت کامل هرگونه اطلاعات، فایل، تصویر و نیز سایر مواردی که درون سایت خود قرار میدهد، با خود او میباشد و هیچگونه مسئولیتی در این زمینه متوجه آسمان سرور نمیباشد.
- متقاضی همچنین متعهد میگردد که کلیه قوانین حقوق تالیف بین المللی و داخلی را در سایت خود رعایت نموده و از ایجاد مزاحمت برای سایر کاربران اینترنت، اقدام به دستکاری و نفوذ به سایتهای دیگران، هرگونه استفاده غیر قانونی از ایمیل خود و سایر موارد مشابه پرهیز نماید.
- مسئولیت نگهداری از اطلاعات اختصاص داده شده به کاربر برای سفارش مورد نظر به عهده کاربر میباشد و در صورت پخش اطلاعات مورد نظر توسط کاربر به دیگر اشخاص، شرکت هیچگونه مسئولیتی در قبال مشکلات حاکی از آن ندارد.
- کاربر متعهد میشود تا اطلاعات اختصاص داده شده به خود را بدون هماهنگی با شرکت، به فرد دیگری منتقل نکند. انتقال سرویس به فرد دیگر با هماهنگی شرکت امکان پذیر بوده و شامل هزینه میباشد.
- شرکت برای تماس با مشتریان نیازمند است تا تمامی اطلاعات کاربر را اعم از نام، نام خانوادگی، آدرس پستی، کد پستی، تلفن و … را به طور کامل و دقیق در اختیار داشته باشد و کاربر موظف است تا این اطلاعات را به طور کامل و دقیق وارد نماید در غیر این صورت سفارش کاربر تایید نخواهد شد. در صورتی که بعد از سفارش اطلاعات تعویض گردد یا شرکت مطلع شود که اطلاعات وارده صحیح نبوده سرویس مشترک مسدود و بازگشت وجه داده نخواهد شد.
نکته: شایان ذکر است اطلاعات کاربر کاملا محفوظ بوده و هیچگاه افشا نخواهد شد.
- در صورتیکه مشکلاتی برای آسمان سرور پیش آید و این مشکلات از عهده مسئولین این شرکت خارج باشد و موجب قطعی ارتباط و یا از کار افتادن خدماتی که شرکت به مشتری ارائه میدهد، گردد، این مورد از عهده مسئولین شرکت خارج میباشد. از میان اتفاقات مزبور میتوان به مواردی مانند آسیب دیدگی ماهوارههای مخابراتی، پدیدههای مخرب جوی، اشکالات خطوط مخابراتی، تاخیر در پاسخگویی شرکتهای خارجی فراهم کننده خدمات درخواستی به هر میزان زمانی، ممنوعیت به کارگیری اینترنت در خارج یا داخل کشور، جنگ، تغییر در قوانین داخلی یا خارجی، اجبار شرکتهای بین المللی جهت دریافت مبالغ اضافی جهت پایدار ماندن خدمات مربوط به میزبانی وب، تحریمهای بین المللی، تغییرات در قوانین و بهوجود آمدن مشکلات ارزی، اقتصادی، واردات و صادرات، تغییرات نرخ ارز و مشکلاتی از این قبیل که خارج از عهده آسمان سرور باشد را اشاره نمود.
- در صورتی که مشتری فراتر از حد و میزان فضای تخصیص داده شده به وب سایت خود استفاده نماید، مانند ارسال هرز نامه (SPAM)، استفاده نابجا از وب سایت، استفاده از فیلتر شکنهای موجود و میزبانی سایتهایی با موضوعات جنسی به هر شکل، سیاسی، غیر قانونی، هایپ، کلاهبرداری، موضوعات هک و کرک و ناقض قوانین کپی رایت ایران و کلا ایجاد شرایطی که مخالف با قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد اکیدا ممنوع است و سرویس ارائه شده از طرف شرکت بدون هیچگونه اخطار ویا هیچگونه بازگرداندن مبلغی به کاربر، مسدود خواهد شد و ارائه فول بک اپ سرویس شامل جریمه خواهد بود.
- همچنین سایتهایی که بیش از حد مجاز از منابع سیستم (Resource) مانند CPU ،Ram و یا شبکه استفاده میکنند بدون اخطار قبلی قطع خواهند شد، لازم به ذکر است که کاربر هرگونه قصد هک سرور و وب سایتها را داشته باشد و از ابزار هک جهت هک وب سایت استفاده نماید آنتی ویروسهای قدرتمند سرور آنها را شناسایی و مسدود مینماید و سرویس قابل بازگرداندن وجه نبوده و علاوه برآن گرفتن بکاپ شامل هزینهی اضافی و هزینهای به عنوان جریمه دریافت میگردد فقط فول بک اپ سرویس در ازای پرداخت وجه جریمه تحویل داده میشود.
نکته: پهنای باند به میزان Ram ، CPU و منابع اشتراکی سرور گفته نمیشود.
۲۲) تمام شدن ترافیک
کاربرانی که ترافیک مصرفی آنها به اتمام رسیده است در صورتی که ۲ روز سرویسشان پایین باشد و ترافیک شبکه خود را تمدید نکنند آیپی آنها به دلیل کمبود آیپی در ایران واگذار خواهد شد و از دید آسمان سرور سرور کنسلی میباشد.
نکته: لازم به ذکر است مشتریانی که ترافیک ماهانه آنها به اتمام رسیده و وارد دوره جدید هم شده باشند و هزینه تمدید هم پرداخت کرده باشند ترافیک از ماه بعد کسر نخواهد شد زیرا ترافیک ماهانه میباشد و به دوره بعد چه باقیمانده چه بدهکار منتقل نخواهد شد و در صورت گذشت همان ۲ روزی که بالا ذکر شده است سرویس به عنوان کنسلی در نظر گرفته میشود و اگر این دو روز در دوره جدید باشد و هزینه آیپی و … توسط مرکز داده دریافت گردیده باشد از هزینه تمدید مشتری طبق همان قانون ۱ روز برگشتی، کسر و بدهکار ترافیک نیز کسر میگردد سپس سرویس کنسل میشود و مابقی هزینه تمدید برگشت داده خواهد شد.
نکته: کاربر نباید از سرویس میزبانی وب (وب هاستینگ) به عنوان هاست دانلود و یا آپلود استفاده نماید.
- مسئولیت حفاظت از فایلها، مطالب موجود در سایت، نام کاربری و کلمه عبور و بکاپ گیری روزانه از اطلاعات بر عهده کاربر میباشد و در صورتی که مشکلاتی از سوی این موارد پیش آید، هیچگونه مسئولیتی متوجه آسمان سرور نمی باشد. لازم به ذکر است بهطور اتوماتیک سیستم پشتیبان گیری هفتگی برای کلیه سرویسهای وب هاستینگ فعال میباشد و هیچگونه بک آپی از سرویسهای مجازی و اختصاصی گرفته نخواهد شد و کاربر خود موظف به تهیه بک آپ میباشد و از بین رفتن اطلاعات به هر نحوی هیچگونه مسئولیتی شامل حال آسمان سرور نمیشود.
- اسناد، دفاتر، گزارشات و همچنین عملیات الکترونیکی ضبط شده در سیستمهای کامپیوتری آسمان سرور در مقابل ادعای کاربران، سند و دلیل معتبری میباشد.
- آسمان سرور مجاز به حذف فایلهای ویروسی کاربران میباشد. بدیهی است پس از حذف فایل آلوده هیچ گونه اعتراضی پذیرفته نخواهد بود.
- نگهداری و استفاده از کدهای مخرب بر روی سرورهای آسمان سرور ممنوع بوده و آسمان سرور مجاز به حذف آنها بدون اطلاع قبلی میباشد.
- چنانچه سرویسهای آسمان سرور دارای مشکل شوند تا ۲۴ ساعت آسمان سرور حق را برای خود محفوظ میداند تا مشکل را بررسی و رسیدگی نماید. چنانچه بعد از ۲۴ ساعت مشکل مرتفع نگردید سرویسهای کاربران به دیتاسنتر و سرور دیگری منتقل خواهند شد.
- ارسال ایمیلهای انبوه، استفاده از نرم افزارهایی که از منابع سرور به میزان زیاد استفاده میکند (نرم افزار دانلود و آپلود، راه اندازی دانلود و آپلود سنتر و …) روی هاست، هاستهای اشتراکی (میزبانی وب) شدیدا خلاف قوانین بوده و اکانت مورد نظر بدون اخطار قبلی مسدود خواهد شد.
قوانین پشتیبانی
تهعدات کاربر
- کاربر متعهد میشود تا از ارسال تیکتهای مکرر و در یک موضوع جدا خودداری کند.
- تمامی کاربران موظف هستند تا مشکلات خود را تنها و تنها از طریق سیستم تیکتینگ پیگیری نمایند و از تماس با واحدهای فروش (تماس با شرکت، استفاده از فرم تماس با ما، تماس با مشاور آنلاین فروش و…) خودداری کنند.
- کاربر موظف است تا ادب و شئونات اخلاقی را در هنگام ارسال تیکت پشتیبانی رعایت نماید و مشکلات خود را در نهایت آرامش و ادب پیگیری نماید، در غیر اینصورت سرویسهای وی مسدود شده و هیچ هزینهای مسترد نمیگردد.
- کاربر موظف است هنگام ارسال تیکت، سرویس مربوطه، عنوان تیکت، و متن تیکت را به درستی و با توضیحات کامل وارد نماید تا در پاسخگویی اپراتورهای شرکت وقفه ایجاد نشود و در نهایت در حل مشکل کاربر تسریع گردد.
- بعد از بازگشایی تیکت، ایمیلی حاوی اطلاعات تیکت و لینک مشاهده تیکت برای کاربر ارسال میشود که کاربر میتواند با کلیک بر روی لینک تیکت، از وضعیت پاسخگویی به مشکل خود آگاه شود. شایان ذکر است به محض پاسخ اپراتورهای آسمان سرور، ایمیلی حاوی پاسخگویی اپراتورها به کاربر ارسال میشود.
- آسمان سرور هیچگونه مسئولیتی من باب پاسخگویی به تیکتهای تکراری، دارای عنوان نامناسب ندارد.
تعهدات اپراتور (کارمند/پشتیبان)
- اپراتور آسمان سرور متعهد میشود تا تمامی تلاش خود را برای برطرف کردن مشکلات مربوط به پشتیبانی سرویس مربوطه انجام دهد تا رضایت کاربر را جلب نماید.
- اپراتور موظف هست در ساعات کاری روزانه اداری ظرف حداکثر ۵ ساعت پاسخ کاربران را ارسال نماید.
تبصره: شایان ذکر است خدمات آموزش (حل مشکلات برنامه نویسی، حل مشکلات طراحی، آموزش نحوه حل مشکل بوجود آمده توسط خود کاربری و …) به هیچ عنوان شامل وظیفه کارمند نمیشود. با این حال آسمان سرور با راه اندازی بخشهای آموزش اقدام به حل مشکلات نامربوط به پشتیبانی کاربران را کرده است.
- اپراتور موظف است تا در نهایت ادب و احترام به پاسخگویی کاربر بپردازد تا مشکل کاربر مرتفع گردد.
انصراف از ارائه سرویس
سرویس دهنده حق تصمیم بر ارائه هر یک از سرویسها را برای خود محفوظ میدارد و در حالتهایی که امکان ارائه یکی از سرویسها از نظر فنی، قانونی ویا هر دلیل دیگر وجود نداشته باشد سرویس مذکور را لغو مینماید اما سرویس دهنده موظف است قبل از لغو هر سرویسی مشترک را آگاه نموده و زمان قابل قبولی به مشترک داده شود تا اطلاعات خود را بر روی سروری دیگر منتقل نماید یا نسخه پشتیبان از اطلاعات تهیه کند. در صورت اقدام نکردن مشترک به انتقال اطلاعات سرویس دهنده خود را موظف به تهیه نسخه پشتیبان خواهد دانست و این نسخه به مدت ده روز نگهداری می شود و در صورت درخواست مشترک قابل ارائه خواهد بود.
لغو سرویس توسط مشترک
مشترک میتواند تا یک روز بعد از تحویل گرفتن سرویس خود در صورتی که شامل تبصرههای ذیل نباشد، آن را لغو نماید. در این صورت هزینههای غیر قابل برگشت مثل هزینه آی پی آدرس، دامنه و … از کل مبلغ دریافتی از مشترک کسر شده و مابقی مبلغ برگشت داده میشود. پیش از لغو کردن سرویس، مشترک موظف است تمام اطلاعات خود را از روی سرور خارج کند یا اقدام به تهیه نسخه پشتیبان نماید و سرویس دهنده بعد از دریافت درخواست لغو سرویس و برگشت هزینه هیچ تعهدی نسبت به نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت . شرایط کامل باز پرداخت وجه در ذیل ذکر شده است و در صورتی که هر یک از موارد ذکر شده رعایت نشده باشد امکان باز پرداخت وجه وجود نخواهد داشت.
شرایط لازم برای باز پرداخت وجه
- تمامی سرویسها بجز موارد ذکر شده در بند تبصره دارای ۲۴ ساعت زمان تست هاست هستند که در صورت ناراضی بودن مشترک وجه مسترد شده به طور کامل برگشت داده خواهد شد.
- مشترکینی که بعد از سپری شدن ۲۴ ساعت زمان تست هاست درخواست بازپرداخت وجه مینمایند باید دلیلی قانع کننده ویا مدرکی مستند ارائه نمایند.
- مشترک نباید قبل از درخواست باز پرداخت وجه بیش از ۵ درصد از فضا، پهنای باند یا سایر امکانات سرویس خریداری شده را استفاده کرده باشد.
- مشترک در طی این یک روز نباید قوانین سرویس دهی را نقض نماید در غیر این صورت هیچ وجهی قابل استرداد نخواهد بود.
- هزینههایی مثل ثبت دامنه یا کانفیکهای مربوط به سرور که قابل برگشت نباشند از مبلغ سرویس کسر خواهند شد.
تبصره:
- سرورهای اختصاصی به هیچ وجه قابل بازپرداخت نمیباشند مگر با توافق و تایید آسمان سرور.
- سرورهای مجازی ایران شامل باز پرداخت وجه نمیباشند.
- موارد مصرفی از قبیل ترافیک اضافه، دامنه، لایسنس و … شامل بازپرداخت وجه نمیباشند.
- هزینه کانفیگهای انجام شده شامل بازگشت وجه نمیباشد.
- بعد از تحویل سرویس به هیچ عنوان امکان کنسلی و بازگشت وجه وجود ندارد.
- ترافیک سرورهای ایران میبایستی یک به ده باشد.
- کلیه مسئولیت سرویس از زمانی که به مشترک تحویل میگردد با مشترک میباشد و امکان واگذاری آن به فرد و شرکت دیگر وجود ندارد.
اتمام دوره سرویس
مشترک موظف است تا یک روز پس از زمان سررسید سرویس، اقدام به تمدید آن نماید، چنانچه سرویس به دلیل عدم پرداخت به موقع معلق (suspend) شده باشد، مبلغی برابر با سی درصد از هزینه سرویس به عنوان هزینه فعالسازی مجدد دریافت خواهد شد. بدیهی است که پس از گذشت زمان تعلیق سرویس که یک روز میباشد، سرویس دهنده هیچ تعهدی در مورد نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت.
تبصره: سرورهای اختصاصی باید حداکثر تا پایان مهلت تمدید پرداخت گردند در غیر اینصورت سرویس کنسل خواهد شد و سرویس دهنده هیچ تعهدی در مورد نگهداری اطلاعات مشترک نخواهد داشت.
استفاده از سرویس برای مقاصد غیر قانونی
تنها به کاربرانی اجازه فعالیت بر روی سرورهای سرویس دهنده را دارند که هیچ یک از موارد زیر را نقض نکنند و در غیر این صورت سرویس کاربر مورد نظر توسط سرویس دهنده لغو شده، هیچ هزینهای باز پس داده نخواهد شد و تمام یا قسمتی از اطلاعات مشترک پاک سازی خواهند شد.
- ارسال هرز نامه (Spam): کاربرانی که اقدام به ارسال پست الکترونیک تبلیغاتی به صورت انبوه کنند، اجازه استفاده از سرویسهای سرویس دهنده را نخواهند داشت و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد.
- کلاهبرداری و سرقت اطلاعات: کاربرانی که به هر شکلی قصد منحرف کردن بازدیدکنندگان را داشته باشند از قبیل ایجاد وب سایتهای مشابه بانکها، موسساتی برای دریافت اطلاعات شخصی، دریافت وجه و … مجاز به استفاده از سرویسهای سرویس دهنده نیستند و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد.
- قانون حق تالیف (Copyright): انتشار ویا استفاده از فایل، برنامه یا هر کالایی بصورت غیرقانونی و بدون مجوز ناشر یا تولید کننده، شامل کتاب، محصولات شرکتهای داخلی و خارجی، نرم افزار، سریال، موسیقی، کرک و لایسنس و هر چیز دیگری که دارای حق تالیف باشد ممنوع است و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد.
- بارگذاری به روش تورنت (Torrent): تمامی کاربران باید از اجرای برنامه های تورنت و دانلود فایلهای دارای کپی رایت با روش مذکور خودداری نمایند. در این روش فایل در حال دانلود همزمان با دانلود شدن منتشر نیز میگردد که این مورد برای فایلهای بدون کپی رایت مشکلی ایجاد نمینماید ولی در مورد فایلهای دارای کپی رایت عملا یکی از مصادق نقض کپی رایت به شمار میرود.
- فعالیت ضد اخلاقی، ضد دینی و سیاسی: تمامی کاربرانی که در زمینههای ضد اخلاقی، ضد ادیان الهی ویا در زمینه سیاسی دارای فعالیت باشند و ممکن است مشکلاتی مانند فیلترینگ، نقض قوانین جمهوری اسلامی ایران ویا شکایتهایی را به همراه داشته باشند اجازه استفاده از سرویسهای سرویس دهنده را ندارند و در صورت مشاهده سرویس مشترک بدون هماهنگی مسدود خواهد شد.
- نصب پروکسی: نصب پروکسی بر روی سرور در حالتی که استفاده از آن به مدت زمان طولانی و برای عموم نباشد مجاز است. استفاده از پروکسی فقط جهت آزمایشهایی مانند کش کردن اینترنت، بررسی درست کار کردن DNS های وبسایت موردنظر و … ممانعت ندارد.
- استفاده غیرمجاز و تلاش برای نفوذ: کلیه فعالیتهای مشترکین روی سرور log شده و نگهداری میشود، همچنین سرور به صورت شبانه روزی مانیتور شده و فعالیتهای مشکوک به سرعت تشخیص داده میشود. لذا اگر مشترکی قصد نفوذ و تلاش برای به دست آوردن اطلاعات یا ایجاد اختلال در سرویس دیگر مشترکین روی سرور را داشته باشد سریعا شناسایی شده و سرویس این مشترک به جهت حساسیت موضوع و مطرح بودن امنیت دیگر مشترکین به صورت کامل از روی سرور حذف خواهد شد.
- در سرویس های ایران در صورتی که کاربری SNMP و پورت آن را به صورت مکرر غیرفعال نماید سرویس مسدود و جریمه خواهد شد.
- در تمامی سرورهای مجازی و اختصاصی داخل و خارج از کشور همانطور که در قوانین سرویس دهی و صفحات سرویس ها هم ذکر شده به دلیل حجم و دیتای خیلی زیاد بر روی سرورها امکان بکاپ گیری و پشتیبان گیری از سرورها میسر نمیباشد و پشتیبان گیری و بکاپ گیری بر عهده مشتریان می باشد! در صورتی که هر مشکلی از قبیل سوختن هارد و از دست رفتن هارد صورت پذیرد مسئولیت دیتاها بر عهده مشتریان است و آسمان سرور هیچ مسئولیت در این ضمینه ندارد.
- دیداس DDOS: انجام هرگونه فعالیت مربوط به دیداس که باعث اختلال در سرویس دهی گردد و برای کاربر (abuse) بیاید، تمامی سرویسهای مشترک بدون اطلاع قبلی مسدود و حذف میگردد و آسمان سرور هیچگونه مسئولیتی بابت ارائه نسخه پشتیبان به کاربر ندارد.
- چنانچه اقدامات کاربر برروی سرویسهای خریداری شده منجر به دریافت اخطار (Abuse) از طرف دیتاسنتر شده باشد آسمان سرور موظف است در راستای حل مشکل ایجاد شده اخطار را عینا به کاربر ارسال نمایید و در صورتی که کاربر مشکل ایجاد شده را ظرف ۲۴ ساعت بر طرف ننماید سرویس بصورت یک طرفه توسط آسمان سرور کنسل و هزینه غیر بازگشت خواهد بود و در صورت تحمیل هزینه مادی و معنوی به آسمان سرور، کاربر موظف به پاسخگویی و پرداخت کلیه ضرر میباشد.
- در سرویسهای سرور مجازی پورت شبکه به صورت اشتراکی بین تمامی سرورهای بر روی سرور اختصاصی (share) بوده و اشتراکی میباشد و اگر یکی از سرورها باعث اختلال در کل شبکه و پورت شود آسمان سرور، سرور مورد نظر را از نظر پورت (Limit) کرده و محدود مینماید برای عدم محدودیت پیشنهاد ما به شما تهیه سرور اختصاصی میباشد.
رویه برخورد با اخطار ها
در زیر پروسه برخورد با اخطارهای ارسال شده از طرف مرکز دادهها توضیح داده شده است و در مورد تمام کاربران به یکسان اجرا خواهد شد:
- هنگاهی که یکی از آی پی آدرسهای در حال استفاده به هر دلیل اخطار دریافت نماید، سرویس دهنده مجبور خواهد بود سرویس مذکور را به مدت ۲۴ ساعت به حالت تعلیق در آورده و مورد را به مرکز دادهها توضیح دهد. در مواردی که سرویس دهنده دسترسی کامل به سرویس مشترک نداشته باشد، این وظیفه بر عهده خود مشترک خواهد بود که سرویس مذکور را هر چه سریعتر و به مدت ۲۴ ساعت به حالت تعلیق ببرد و توضیحات لازم را برای سرویس دهنده ارسال نماید. در صورتی که مشترک در این حالت، وظایف خود را به درستی و در زمان لازم انجام ندهد، عواقب ناشی بر عهده مشترک خواهد بود.
- در صورتی که کاربر به هر دلیلی اخطاری مبنی بر تخلف از طرف مرکز دادهها دریافت کند، میبایست جریمه را برای هر یک از اخطارها پرداخت نماید. در صورتی که کاربر از پرداخت جریمه امتناع نماید، سرویس دهنده مجاز است تمام سرویسهای کاربر را تا زمانی که ایشان با دپارتمان امور مالی تصویه حساب نماید به حالت تلعیق در آورد و در این حالت نسخه پشتیبانی نیز به کاربر داده نخواهد شد.
- در تمپلتهای ویندوز سرور لایسنس کرک و نال شده به صورت پیش فرض فعال میباشد، اگر نیاز به لایسنس اورجینال دارید به بخش فنی تیکت ارسال نمائید!
- با توجه به تحریمها علیه کشور عزیزمان، آسمان سرور برای لایسنس کنترل پنلهای تحریم شده توسط یک شرکت واسط اقدام به ارایه لایسنسهای اشتراکی نموده است، با توجه به اشتراکی بودن لایسنس و صرفا واسطه بودن آسمان سرور در این امر، درصورت بروز هر مشکلی، هیچگونه مسئولیتی متوجه آسمان سرور نخواهد بود.
- حسب دستور معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه هیچ سرویسی برای دامنههای فیلتر شده ارائه نمیگردد.
- کاربرانی که اقدام به بازاریابی از طریق سیستم پرتال مینمایند میتوانند از اعتبار خود برای تهیه کلیه سرویسهای آسمان سرور استفاده نمایند ویا درخواست واریز به شماره حساب وریفای شده خود در صورتی که مبلغ اعتبار ۲۰۰.۰۰۰ تومان و یا بیشتر باشد نمایند.
تبصره: درصورتی که مورد مصرف سرویسهای تهیه شده از طریق لینک بازاریابی مغایر با قوانین جمهوری اسلامی و آسمان سرور باشد، پورسانت حاصل از سرویس از اعتبار کاربر کسر و مورد تایید نخواهد بود.