VoIP

VOIP survive word concepts purple banner. IP telephony. Communication technology. Infographics with icons on color background. Isolated typography. Vector illustration with text. Arial-Black font used


چه مواردی را هنگام انتخاب VoIP باید در نظر بگیرید؟

 

هنگام تصمصم گیری در مورد اینکه برای کسب و کار و تجارتتان یکی از راه هایی که برای ارتباطات شما برای کسب و کار و تجارتتان مفید است و تاثیر زیادی بر روی آن دارد، استفاده از سیستم VoIP می‌تواند بهترین راه حل برای شما باشد.

 

هنگام تصمیم گیری در مورد راه حل ارتباطات تجاری، که می تواند تأثیر زیادی بر تجارت شما داشته باشد استفاده از سیستم  VoIP ممکن است بهترین راه حل باشد.

برای این کار ابتدا باید یک تحلیل وضعیت فعلی انجام دهید و همچنین نیازهایتان را بررسی کنید. سپس، می توانید تعیین کنید که آیا VoIP برای کسب و کار شما مفید است یا خیر.

در اینجا چند نکته وجود دارد که به شما کمک می کند نیازهای خود را تعیین کنید و انتخاب های هوشمندانه ای داشته باشید.

 

1. آیا می‌خواهید تجهیزات موجود را حدف کنید؟

اگر از سانترال سنتی و با بودجه محدود برای جایگزینی کامل تجهیزات موجود استفاده می‌کنید، مطمئن شوید که راه‌حل VoIP را انتخاب کرده‌اید که به شما امکان انتقال مرحله‌ای را می‌دهد. اینکه آیا سیستم VoIP جدید با سیستم تلفن سنتی شما سازگار است، چگونه آنها را به یکدیگر متصل کنید، چگونه اطمینان حاصل کنید که ارتقا بر تداوم کسب و کار تأثیر نمی گذارد و غیره. همچنین مهم است که تأیید کنید ارائه دهندگان خدمات VoIP مورد نظر شما از آن تجهیزات پشتیبانی می کنند. این مرحله ای است که ارتباط مستقیم با ارائه دهنده VoIP کلیدی است.

 

2. چه نوع قابلیت های ارتباطی یکپارچه ای را ارائه می دهد؟

سیستم‌های تلفن VoIP طیف وسیعی از قابلیت‌های تلفنی را برای رسیدگی به تماس‌های صوتی ارائه می‌دهند، اما ارتباط با همکاران و مشتریان تنها به صدا محدود نمی‌شود. به همین دلیل است که ارتباطات یکپارچه به چشم انداز ارتباطات تجاری معرفی می شود و همچنین چرا UC باید یکی از اولویت های اصلی هنگام ارزیابی گزینه های VoIP خود باشد.

ارتباطات یکپارچه در ساده ترین حالت آن، همه چیز در مورد ایجاد انبوهی از کانال ها و گزینه های ارتباطی در یک نقطه دسترسی واحد است. در واقع، اکثر محصولات UC به عنوان پایه اصلی به VoIP پاسخ می دهند و بسیاری از ارائه دهندگان VoIP برخی از ویژگی های UC را در مجموعه خود ارائه می دهند تا قابلیت ها و انعطاف پذیری بیشتری را گسترش دهند.

ویژگی های رایج UC عبارتند از:

پیام رسانی یکپارچه
پیام رسانی فوری (چت)
حضور
دایرکتوری شرکت
کنفرانس ویدیویی
همکاری تیمی

 

3. 3) آیا امکان ادغام در پلتفرم ها و ابزارهای دیگر وجود دارد؟

برای کسب و کارها بسیار مهم است که در چنین دنیایی که به سرعت در حال تغییر است، چابک و آماده بمانند. با افزایش روزافزون سیستم‌ها، پلتفرم‌ها و نرم‌افزارهایی که در محیط کار ظاهر می‌شوند، هم مدیران و هم کارکنان انتظار دارند راه‌ حلی یکپارچه و یکپارچه برای بهبود کارایی داشته باشند، به همین دلیل است که توانایی سیستم VoIP برای یکپارچه‌سازی و کار یکپارچه با راه‌حل‌های دیگر بسیار مهم‌تر از همیشه  می‌شود.

با اتصال سیستم تلفن شما به سایر ابزارهای افزایش دهنده کسب و کار، برقراری ارتباط، همکاری، تعامل با یکدیگر و ساده کردن گردش کار برای شما و تیمتان آسان تر خواهد بود. خوشبختانه، ارائه دهندگان VoIP وجود دارند که اطمینان حاصل می کنند که خدمات تلفنی آنها با برخی از ابزارهای ارتباطی و همکاری محبوب سازگار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *